vy 2200
BRA ATT VETA
  • Öppettider 
    Receptionen är öppen dagligen mellan 07.00-23.00. Därefter hjälper vår nattportier dig.
  • In - och utcheckning 
    Du har tillgång till ditt rum från kl 16.00 på ankomstdagen. Utcheckning är kl 10.00 vardagar och kl 11.00 på weekends.
  • Fritt WIFI
  • Fritt gym
  • Rökfritt hotell
  • Husdjursrum 
    Vi har utvalda rum där husdjur är välkomna. Meddela alltid innan ankomst. Ditt husdjur får inte vistas i restaurang, spa eller allmänna utrymmen. Rummen är placerade i markplan nära en utgång. Tillägg för husdjursrum är 250:-/vistelse.
  • Kontantfritt hotell
  • Spa och poolområde. 
    Om du inte köpt ett paket där spa- och poolentré ingår kan detta köpas till i mån av plats
  • Parkering 
    Som hotellgäst hos oss parkerar du fritt på någon av våra parkeringar. Vi har ett flertal laddstolpar för elbil där du kan ladda din elbil mot en avgift. Betala i receptionen så får du en tag för att starta laddningen.
  • Oförutsedda händelser och driftstopp
    Vi strävar alltid efter att ge våra gäster en lugn och avkopplande upplevelse. Ibland kan dock oförutsedda händelser eller driftstopp inträffa som vi inte råder över, exempelvis vid tekniska problem eller störningar som kan påverka våra faciliteter. Vi gör alltid vårt bästa för att åtgärda dessa situationer så snabbt som möjligt. Vänligen notera att vi inte erbjuder kompensation för dessa händelser, då de är utom vår kontroll. 
  • Avbokning 
    Ni har möjlighet att utan avbeställningsskydd avboka och ändra i er bokning fram till 7 dagar innan ankomstdatum. 
    Från 6 dagar innan ankomst debiteras hela beloppet vid avbokning om inte avbeställningsskydd tecknats. 
    Om avbeställningsskydd tecknats (199:-/rum) kan bokningen avbokas utan kostnad fram till 15:00 dagen innan ankomst.
  • Glömt kvar något på rummet? 
    Vår Housekeepingavdelning tar hand om alla saker som glömts kvar på hotellet. Om du tror att du har glömt något på hotellet, mejla oss vad det är du har glömt med utförlig beskrivning såsom storlek/färg/märke, vilket datum du glömt det och ditt rumsnummer eller bokningsnummer. Mejla till info@bohusgarden.se hjälper vi dig vidare. Om du inte har möjlighet att komma hit och hämta ditt föremål kan vi skicka det till dig mot postförskottsavgift. 
    OBS! Vi behåller kvarglömt en månad efter utcheckningsdatum. Mat, dryck och hygienartiklar sparas inte. 
    Vi gör vårt bästa för att du ska få tillbaka det du har tappat bort men vill påpeka att vi inte är ansvariga för föremål som våra gäster eventuellt lämnar kvar på rummet eller i gemensamma utrymmen.